REGULAMIN WYNAJMU
Regulamin i Umowa określają warunki rezerwacji i najmu apartamentów będących przedmiotem najmu przez MCS73 Sp. z o.o. (Wynajmującego), ul. Stanisława Szymańskiego 1B, 87-100 Toruń, NIP: 9532643447, KRS: 0000509383 na rzecz Najemcy.
- Rezerwacja lub najem noclegu jest równoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją postanowień Regulaminu i Umowy.
- Właściwym do rozstrzygania spraw spornych będzie właściwy rzeczowo Sąd w Bydgoszczy.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który: nie posiada ważnego dokumentu tożsamości (tj. dowód tożsamości bądź paszport) lub nie chce okazać dokumentu, jest pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu naruszył postanowienia Regulaminu.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z Gościem, który złamie Regulamin Wynajmu, bez prawa zwrotu opłaty za rezerwację. Gość będzie zobowiązany do natychmiastowego opuszczenia lokalu.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 12:00 lub dnia następnego.
- W dniu wyjazdu Najemca zobowiązany jest do zdania apartamentu do godziny 12:00, w przeciwnym razie zostanie doliczona opłata w wysokości następnej rozpoczętej doby + 50%.
- Palenie w apartamentach jest surowo zabronione. Za złamanie zakazu palenia wewnątrz apartamentu Najemca zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 500 PLN (pięćset).
- Zabronione jest korzystanie ze sprzętów elektrycznych nie będących wyposażeniem apartamentu i stanowiących zagrożenie pożarem.
- O wszelkich uszkodzeniach lub niesprawnościach wyposażenia apartamentu Najemca zobowiązany jest natychmiast poinformować Wynajmującego.
- Zwierzęta nie są akceptowane.
- Na terenie wynajmowanego apartamentu obowiązuje cisza nocna w godzinach 20:00-08:00. Osoby niezameldowane w apartamencie, mogą przebywać w odwiedzinach tylko do godziny 20:00.
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest całkowicie zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, Najemca uiści na rzecz Wynajmującego dodatkową opłatę w wysokości 5 000 PLN + dodatkowe straty jakie poniósł Wynajmujący. Za wszystkie zniszczenia wynajmowanego apartamentu jak i budynku odpowiada osoba Najemcy. Najemca odpowiada za wszystkie zniszczenia wynikłe z zachowania osób trzecich przebywających z nią w apartamencie – zaproszonych do mieszkania/budynku przez tę osobę. W przypadku interwencji Policji bądź Straży Miejskiej Wynajmujący obciąży Najemcę dodatkową opłatą w wysokości 500 PLN (pięćset).
- Liczba osób nocujących w apartamencie nie może przekraczać liczby podanej podczas rezerwacji. Stwierdzenie nieprawidłowości w tym względzie skutkuje naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 200 PLN za każdą z nie zgłoszonych osób za każdą dobę pobytu.
- Goście zobowiązani są do właściwego zabezpieczenia apartamentu, tj. do dokładnego zamykania wszystkich drzwi wejściowych i okien przed każdorazowym opuszczeniem apartamentu oraz do przechowywania kluczy/kodów/pilotów bez możliwości dostępu do nich osób nieupoważnionych.
- Wynajmujący nie odpowiada za zniszczone lub zgubione wartościowe przedmioty pozostawione w apartamencie.
- W przypadku zagubienia/zniszczenia klucza do apartamentu lub pilota do garażu naliczona jest opłata w wysokości 200 PLN za każdą sztukę.
- Sprzątanie końcowe wliczone jest w cenę pobytu. Jednakże, Gość zobowiązany jest do pozostawienia po sobie umytych naczyń oraz używanych sprzętów. Czynności te nie stanowią istoty sprzątania końcowego.
- Każde dodatkowe sprzątanie na specjalne życzenie Wynajmującego jest płatne zgodnie z wysokością opłaty serwisowej. W cenę wliczona jest wymiana pościeli i ręczników.
- Opłaty za media, które udostępnia Wynajmujący, są wliczone w cenę pobytu.
- Za wszystkie szkody / kradzież powstałe w apartamencie podczas pobytu odpowiada materialnie Najemca.`
- Prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas, jeśli dojdzie do jakiegoś nieporozumienia bądź nie będą Państwo zadowoleni z naszych usług. Dołożymy wszelkich starań, aby dokładnie zbadać problem i go rozwiązać.
- Wynajmujący za rezerwacje może pobrać od gości depozyt w wysokości 1 000 PLN do zwrotu w dniu wyjazdu.
- Wynajmujący uprawniony jest każdorazowo do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wartość opłat dodatkowych.
Rental regulations in English are available at www.torun-apartamenty.pl/en/terms-of-agreement/
REGULAMIN PŁATNOŚCI
- Opłaty takie jak cena noclegu oraz wszystkich dodatków widoczne są podczas dokonywania rezerwacji, po wybraniu zakresu dat pobytu, ilości osób oraz rodzaju apartamentu.
- Rozliczenie opłaty za pobyt odbywa się z góry, najpóźniej w dniu zameldowania. Opłaty można dokonać gotówką (za zgodą Wynajmującego, co może wiązać się z uiszczeniem dodatkowej opłaty), kartą płatniczą, kartą kredytową lub przelewem.
- Podczas dokonywania rezerwacji Wynajmujący ma prawo do pobrania zaliczki w wysokości 10% wartości pobytu lub całość kwoty w przypadku dokonania rezerwacji w obniżonej cenie w promocji bezzwrotnej
- Najemca obowiązany jest do dokonania płatności za cały pobyt 14 dni przed zameldowaniem.
- Za każdy pobyt wystawiana jest faktura lub paragon.
- Jeśli Najemca odstępuje od Umowy do 14 dni przed zameldowaniem lub do 2 godzin po dokonaniu rezerwacji nie ponosi żadnych kosztów rezerwacji, a ewentualnie pobrane zaliczki zostaną mu zwrócone.
- Jeśli Najemca odstępuje od umowy zawartej w obniżonej cenie w promocji bezzwrotnej lub w terminie 14 lub mniej dni przed zameldowaniem ponosi całkowity koszt rezerwacji.
- Obsługa płatności bezpośrednich realizowana jest przy współpracy z firmami :
a) Tpay.com Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357. Regulaminy płatności: https://tpay.com/regulaminy
b) PayPro SA Sp. z o. o. 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15. NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 właściciela serwisu www.przelewy24.pl
REKLAMACJE
- Najemca ma prawo do reklamacji usługi. Reklamacje należy składać mailowo na adres info@torun-apartamenty.pl lub listownie, listem poleconym na adres korespondencyjny MCS73 sp. z o.o. 87-100 Toruń, ul. Winnica 45A/16.
- Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona w ciągu 14 dni od jej doręczenia.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych jest MCS73 sp. z o.o. Właściciel Apartamenty Toruń.
Apartamenty Toruń obowiązują się do przetwarzania danych Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych. - Dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych pracownikom obiektu, celem odpowiedniego świadczenia naszych usług, z których Państwo korzystają.
- Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych do księgowości.
- Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.